ASPEKTY ORGANIZACYJNE TELEPRACY

Projekt ECaTT (1999 r.) określał liczbę telepracujących w krajach Urni Euro­pejskiej na ok. 6 min (przyjmując szerszą definicję telepracy — 9 min), w USA 15,7 min, a w Japonii — 2,09 min. Organizacja telepracy koncentruje się z jednej strony na wypracowaniu dogodnych dla pracownika przestrzennych rozwiązań organizacyjnych, z drugiej zaś — na ergo­nomicznym ukształtowaniu stanowiska pracy. Podstawową zasadą organizacji tele­pracy jest dążenie do uelastycznienia w czasie i przestrzeni wykonania zadań przez pracownika.Sposób organizacji pracy nie zawsze idzie w parze z postępem technologicznym i w efekcie występują różne jej formy.

Anastazja Maciejowska

Witaj na moim serwisie! Trafiłeś na serwis o polityce i społeczeństwie. Mam nadzieję, że spodoba Ci się na moim portalu. Zapraszam do czytania i komentowania oraz udostępniania mojego serwisu na swojej tablicy facebooka.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *