KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ

black flat screen tv turned on displaying 11

Koordynowanie działań w organizacji jest jednym z pięciu głównych elementów konstruowania struktury organizacyjnej i wynika z potrzeby zapewniania współzależ­ności między różnymi wyspecjalizowanymi stanowiskami pracy w organizacji. Istnieją trzy główne formy współzależności:sumująca, o niewielkim zakresie interakcji, których efekty działania sumują się na poziomie całej organizacji,sekwencyjna, w której efekty działania jednego stanowiska pracy stanowią podstawę nakładów dla innych,wzajemna, występująca wówczas, gdy ma miejsce dwustronny przepływ działalności między stanowiskami. W odróżnieniu od klasycznych form organizowania pracy, a mianowicie pracy wykonywanej w wybranej lokalizacji przez większość uczestników danej organiza­cji, telepraca umożliwia zmianę alokacji stanowisk pracy , w czasie i przestrzeni.

Anastazja Maciejowska

Witaj na moim serwisie! Trafiłeś na serwis o polityce i społeczeństwie. Mam nadzieję, że spodoba Ci się na moim portalu. Zapraszam do czytania i komentowania oraz udostępniania mojego serwisu na swojej tablicy facebooka.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *