ZINTEGROWANA OBSŁUGA

Rozpatrywane uprzednio telecentra mogą być użyteczną drogą organizowania działalności społeczności lokalnych. Informacyjne telecentra społeczności lokalnej stają się obecnie jednym z istotnych kierunków rozwoju krajów rozwijających się ku idei społeczeństwa informacyjnego. Telecentra umożliwiają m.in. dostęp do: techno­logii komunikacyjnych, centrum informacyjnego, szkoleń na potrzeby biznesu, ryn­ku pracy, przestrzeni biurowej, usług medycznych i ochrony zdrowia, edukacji zdal­nej, zasobów komputerowych (dla lokalnych szkół), usług e-mail i Internetu itp. Zintegrowaną obsługę informacyjną społeczności lokalnych realizują tzw. wielo­funkcyjne ośrodki nazywane „lokalnymi telecentrami” (Community Teleservice Centres, Virtual Village Halls), a termin „wielofunkcyjne telecentrum społeczności lokalnej” (Multipurpose Community Telecentre, MCT) jest akceptowany najczęściej.

Anastazja Maciejowska

Witaj na moim serwisie! Trafiłeś na serwis o polityce i społeczeństwie. Mam nadzieję, że spodoba Ci się na moim portalu. Zapraszam do czytania i komentowania oraz udostępniania mojego serwisu na swojej tablicy facebooka.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *