KAŻDY KONSULTANT

cars parked in front of building during nighttime

Dzięki Knowledge Xchange czas i miejsce przestały mieć znaczenie w zdobywaniu wiedzy eksperckiej. Każdy konsultant ma dostęp do baz danych wyposażonych w narzędzia przeszukujące, może też uczestniczyć w wyspecjalizowanych dyskusjach, prowadzić elektroniczne konfe­rencje, sprawdzić, czy dany ekspert jest dostępny i czy może pracować z nim w cza­sie rzeczywistym. Zasada działania Knowledge Xchange została oparta na podziale zawartości na dwie główne części. Pierwsza składa się z zespołu ściśle powiązanych ze sobą baz danych; które dodatkowo zostały wyposażone w narzędzia przeszukują­ce i indeksujące informacje. Logiczną strukturę zawartości można zdefiniować jako zorientowaną tematycznie, gdzie obiektem jest wiedza na określony temat.

Anastazja Maciejowska

Witaj na moim serwisie! Trafiłeś na serwis o polityce i społeczeństwie. Mam nadzieję, że spodoba Ci się na moim portalu. Zapraszam do czytania i komentowania oraz udostępniania mojego serwisu na swojej tablicy facebooka.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *